Instalacja modułów

0

Z Pythonem nie miałem w ogóle od czynienia. Chcę jednak przetestować pewien skrypt w tym środowisku. Pobrałem ze strony www pythona dla Windows zainstalowałem.
Muszę zainstalować też moduły:
pip install tqdm

Pytanie jak zainstalować takie moduły? Jak robi się to w Pythonie?

Bo rozumiem, że wywołując skrypty uruchamiam konsolę CMD przechodzę do katalogu gdzie mam pythona/skrypt napisany w pythonie i wywołuję komendą:

**python skrypt.py **

Ale nie wiem czemu nie mogę odpalić skryptu, który ktoś napisał jest na GitHubie czy może przez brakujące moduły? Czy może błąd jest w składni
File "skrypt.py", line 246
SyntaxError: invalid syntax

def handler(signum, frame):
    print "\n[INFO]Shutting down gracefully - takes a while"
    evt.set()

linia 246: print "\n[INFO]Shutting down gracefully - takes a while"

1

print "\n[INFO]Shutting down gracefully - takes a while" to składnia pythona 2 a ty pewnie ściągnąłeś interpreter pythona 3 :)

0

odnośnie instalowania, to z konsoli odpalasz "pip install tqdm". Automatycznie zainstaluje do odpowiedniego folderu z bibliotekami Python.
Jeszcze jak chcesz moc używać tego modułu musisz go zaimportować w skrypcie, najlepiej na początku skryptu .

0

Panowie zerkniecie dlaczego po uruchomieniu występuje błąd UNEXPECTED EOF WHILE PARSING?

import pygame
import random
import os
pygame.init()
(6, 0)
szer=600
wys=600
screen= pygame.display.set_mode((szer,wys))
def napisz(tekst,x,y,rozmiar):
cz=pygame.font.SysFont("Arial",rozmiar)
rend= cz.render(tekst,1, (255,100,100))
screen.blit(rend, (x,y))
copkazuje="rozgrywka"
napisz("Naciśnij spację, aby zacząć", 80,150,20)
pygame.display.update()

copokazuje="menu"
class Przeszoda():
def init(self, x, szerokosc):
self.x=x
self.szerokosc=szerokosc
self.y.gora=0
self.wys.gora=random.randint(150,250)
self.odstep = 200
self.y.dol=self.wys_gora + self.odstep
self.kolor= (160,140,190)
def rysuj (self):
pygame.draw.rect(screen,self.kolor,self.ksztalt_gora,0)
pygame.draw.rect(screem,self.kolor,self.ksztalt_dol,0)

    def ruch (self, v):
            self.x=self.x-v
            self.ksztalt_gora=pygame.Rect(self.x, self.y, self.szerokosc, self.wys_gora)
            self.ksztalt_dol=pygame.Rect(self.x, self.y, self.szerokosc, self.wys_dol)

przeszkody=[]
for i in range(21):
przeszkody.append(Przeszkoda(i*szer/20,szer/20))

while True:
for event in pygame.event.get():
if event.type ==pygame.QUIT:
pygame.quit()
quit()

screen.fill((0,0,0))
if copokazuje == "menu":
napisz("Naciśnij spację, aby zacząć", 80,150,20)
grafika= pygame.image.load(os.path.join('logo.png'))
screen.blit(grafika, (30,80))

elif copokazuje=="rozgrywka":
for p in przeszkody:
p.ruch(1)
p.rysuj()
for p in przeszkody:
if p.x <=-p.szerokosc:
przeszkody.remove(p)
przeszkody.append((Przeszkoda(szer,szer/20))

0

tak chce żeby tam był kosntruktor :)
wiesz dlaczego pojawia się błąd przy uruchomieniu kodu?

0
paukre napisał(a):

tak chce żeby tam był kosntruktor :)
wiesz dlaczego pojawia się błąd przy uruchomieniu kodu?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1