Generowanie obrazka z systemem pucharowym

0

Witam
Przymierzam się do zrobienia czegoś na wzór CMS'a ale konkretniej taki menadżer rozgrywek pucharowych (system pucharowy), chyba każdy z Was widział jak to wygląda i na czym polega.
Generalnie największym wyzwaniem dla mnie będzie generowania obrazka do formatu A4 który będzie do wydrukowania, a rozbiega mi się o to że w praktyce nie znam ilości osób które będą uczestniczyć i w praktyce nie moge przygotować sobie predefiniowanych obrazków które bym sobie tylko otagował (miejsca (pozycje) gdzie wpisać Imiona lub/i drużynę), i dla tego wydaje mi się że będzie trzeba robić to dynamicznie aczkolwiek w tym rzecz że nie wiem jak. Generalnie chciałbym żeby wszystko sprowadzało się do tego obrazka poniżej:
user image

Gdzie 1,2,3,4....8 te miejsca muszą sie dynamicznie zmieniać wraz z liczbą uczestników.
Miał by ktoś jakiś pomysł albo spotkał się z czymś takim?

2

Bierzesz rozdzielczość obrazka. Obcinasz marginesy. Masz jakąś szerokość i wysokość. Dzielisz
szerokość na log( N ) części - wyjdzie Ci długość linii. Wysokość dzielisz na N-1 - wyjdzie Ci skok linii w
poziomie w pierwszych rozgrywkach. W drugich rozgrywkach wysokość pierwszej linii, to średnia z wysokości
(odpowiednich) linii w pierwszych rozgrywkach. Itd. Generowanie trochę trwa, warto obrazki zapisać w pliku.
Jeśli coś zmienai się na obrazkach, to warto zapisać bazę i dorysowywać tylko to co się zmienia.
Pozdrawiam

0

Witam dziękuje za odpowiedz, aczkolwiek mógł byś mi to przedstawić na liczbach? Próbowałem dziś to zrobić (co prawda na kartce) ale niestety chyba gdzieś coś pomijam.

0

Gdy obrazek po obcięciu ma np. rozmiar 800x600. Ilość graczy wynosi 8. Więc w pierwszej turze będzie grało 8, w drugiej 4 w trzeciej 2. Ilość tur to log(8)=3, dodajemy 1 na zwycięzcę. 1+3=4;
Czyli długość linii wynosi 800/4=200. W pierwszej turze mamy 8 graczy, czyli 600/(8-1) = odstęp między liniami. Itd...

Pozdrawiam

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1