Fajny program na 6

0

Fany program na 6 z inf tylko co?

0

saper 3D(poważnie)

0

Żeby pokazać, że wie się co nie co, napisać program wyszukujący drogę w labiryncie za pomocą kilku metod (wraz z wizualizacją - całkiem fajnie by to mogło wyglądać w 3D :P ).

0

Wizualizacja działania algorytmu Huffmana.

0

Algorytm wykrywania ruchu na obrazie poprzez detekcję krawędzi
A może bot naśladujący rozmowę z żywym człowiekiem?

0

Reprezentacja grafu "na gumkach"... *

Dawno temu zrobilem cos takiego w Javie jako wizualizacja na projekt z sieci (chodzilo o algorytm ustalania tablic routingu OSPF). Asystent, ktory to sprawdzal, zamiast skupic sie na tym, czy nasze algorytmy sa naprawde dobre, rozciagal te gumki myszka przez 10 minut. Nawet probowal caly graf za jeden wezel poza ekran wyciagnac... Mielismy niezly ubaw.

*) Dla tych co nie wiedza jak to sie robi: kazdy wezel grafu wytwarza wokol siebie pole odpychajace - im blizej siebie sa dwa wezly, tym bardziej sie odpychaja. Z drugiej strony polaczenia miedzy wezlami przyciagaja wezly do siebie z tym wieksza sila im te wezly sa dalej. Iteracyjnie robi sie symulacje i caly uklad po jakims czasie osiaga rownowage - przy dobrych wzorach i dobrych wspolczynnikach graf sie na ogol "rozplatuje", nawet jesli poczatkowe polozenia wezlow byly losowe. Zeby bylo fajniej, wezly mozna chwytac myszka i przesuwac - reszta grafu podaza wtedy z opoznieniem, troche jak galareta. :)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1