Co jecie dziś na obiad?

0

Zaintrygowany sensownością pytania Ile razy na tydzień się kąpiecie/bierzecie prysznic? chciałem zapytać o wasze żywienie?
Może jakieś diety pudełkowe? Może high-fat bo czemu nie?

1

Jeżeli chodzi o dzisiejszy obiad to płatki z mlekiem chyba bo pomysłu nie mam, kurde.
A tak ogólnie to różnie, byle wpleść trochę warzyw i owoców każdego dnia i nie żreć samych przetworzonych rzeczy. To chyba wystarcza :P

0

MASS ATTACK

A na serio to pewnie znowu makaron wg przepisu Makłowicza :D

3

Teraz jest pierwszy tydzień, więc makaron z sosem i czokoszoki na deser.

1

1 Śniadanie:
Płatki owsiane na wodzie, wraz z bananem, białkiem w proszku, orzechami nerkowca i rodzynkami

2 Śniadanie:
Chleb razowy z gotowanymi 2 jajkami

Obiad:
Kasza jaglana, pieczony filet z kurczaka wraz z burakiem i surówką, polane oliwą z oliwek

Kolacja:
Ryż brązowy, pieczony filet z kurczaka wraz z pomidorem i surówką, polane oliwą z oliwek

0
Pinek napisał(a):

1 Śniadanie:
Płatki owsiane na wodzie, wraz z bananem, białkiem w proszku, orzechami nerkowca i rodzynkami

2 Śniadanie:
Chleb razowy z gotowanymi 2 jajkami

Obiad:
Kasza jaglana, pieczony filet z kurczaka wraz z burakiem i surówką, polane oliwą z oliwek

Kolacja:
Ryż brązowy, pieczony filet z kurczaka wraz z pomidorem i surówką, polane oliwą z oliwek

Jesteś na jakiejś diecie, bo to wygląda jak bardzo konkretny sposób żywienia? Robisz sam, czy catering?

0
Szekel napisał(a):

Jesteś na jakiejś diecie, bo to wygląda jak bardzo konkretny sposób żywienia? Robisz sam, czy catering?

Robię sam. Nie jestem na diecie, bardziej bym powiedział że nabrałem pewnych nawyków żywieniowych, i wiem co na mnie wpływa pozytywnie a co mniej. Też nie jest to mega zafiksowane na stałe - trochę sobie żongluję np wymieniając ryż na kaszę i vice versa, zamiast kurczaka pstrąg tęczowy, warzywa też podmieniam, ważne żeby był zbilansowany posiłek. Kalorii nie liczę, ale mniej więcej potrafię określić "względne" kalorie, np że jem stabilnie i waga stoi w miejscu, to ze śniadania odejmę "trochę" płatków owsianych i wyjdzie jakieś 100-200 kalorii mniej - zobaczy się czy przez kilka dni waga się ruszy. Jeśli nie, to np dodam bieganie itp. Jeśli akurat chcę przybrać, no to analogicznie ale w drugą stronę.

1

Dobre pytanie!
Dzisiaj akurat wodzionka a na główne bigos

0
Pinek napisał(a):
Szekel napisał(a):

Jesteś na jakiejś diecie, bo to wygląda jak bardzo konkretny sposób żywienia? Robisz sam, czy catering?

Robię sam. Nie jestem na diecie, bardziej bym powiedział że nabrałem pewnych nawyków żywieniowych, i wiem co na mnie wpływa pozytywnie a co mniej. Też nie jest to mega zafiksowane na stałe - trochę sobie żongluję np wymieniając ryż na kaszę i vice versa, zamiast kurczaka pstrąg tęczowy, warzywa też podmieniam, ważne żeby był zbilansowany posiłek. Kalorii nie liczę, ale mniej więcej potrafię określić "względne" kalorie, np że jem stabilnie i waga stoi w miejscu, to ze śniadania odejmę "trochę" płatków owsianych i wyjdzie jakieś 100-200 kalorii mniej - zobaczy się czy przez kilka dni waga się ruszy. Jeśli nie, to np dodam bieganie itp. Jeśli akurat chcę przybrać, no to analogicznie ale w drugą stronę.

tymi kaloriami to manipulujesz odejmując/dodając konkretny makroskładnik czy nie zwracasz na to aż takiej uwagi i tniesz/podbijasz cokolwiek? udaje Ci się z sukcesem redukować z takim podejściem? bo ja przymasować 'na oko' bez problemu potrafię, nawet nie zalewając się mocno tłuszczem ale redukcja bez liczenia kcal i konkretnych makro to idzie jak krew z nosa i chyba wrócę do ważenia żarcia :D

0
Pinek napisał(a):

2 Śniadanie:
Chleb razowy z gotowanymi 2 jajkami

Ja bym się bał, że się zadławię, chyba, że popijasz.

Kalorii nie liczę, ale mniej więcej potrafię określić "względne" kalorie

A czy to nie wzięło się z tego, że kiedyś te kalorie liczyłeś? Bo u mnie tak to wyglądało.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0