Organizacja pracy, kalendarzyk

0

Witam,
często zdarza mi się o czymś zapomnieć, źle zorganizować czas. Chcę z tym walczyć i myślałem, by skorzystać z pomocy aplikacji, w stylu kalendarzyka czy "to do list". Natknałem się na:
http://doit.im/ wpisujemy sobie zadania do wykonania i czas potrzebny na to.
https://kanbanflow.com/

mieliście może doświadczenia z wyżej wymienionymi usługami? Zależy mi, bym mógł synchronizować to między telefonem a komputerem (android win7). Jeśli macie jakieś inne propozycje, aplikacje, czy sposoby dzięki którym mógłbym rozwiązać swój problem to walcie śmiało.

1

Miałem podobny problem i rozwiązało mi go korzystanie z Trello. Apka webowa, więc korzystasz na dowolnym kompie, do tego ma klienta na adroida.
Przydatny jest również Google Keep.

1

Ja przerzuciłem się z trello na Asanę teraz. O wiele lepsza jest

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1