Problem z Allegro - nie pzekierowuje na strone banku

0

Witam,

Zawsze było tak, że po kliknięciu Zapłać przekierowywało mnie na stronę mojego banku (Inteligo), gdzie logowałem się i potwierdzałem wykonanie płatności w banku.

Ale po dzisiejszym zakupie jest inaczej. Wyświetliło mi tylko jakąś kartę płatności i tyle. Status: "Zdefiniowałeś płatność, czekamy na informację z banku o zleceniu wpłaty. ". No i tak "czekamy na informacje z banku" juz od kilku godzin.

Więc, do cholery jak mam zapłacić? Mieliście taki problem? Przedtem mogłem zapłacić od razu i sprzedający już miał kase na swoim koncie PayU. A teraz co mam zrobić? Mam teraz czekać do usrania czy co?

0

Gdzieś w "moje allegro" powinna być możliwość opłacenia swoich zakupów, jeżeli tego jeszcze nie robiłeś - poszukaj. ja nie mam żadnej wygranej aukcji, więc Ci screenshota nie pokaże.

mam wrażenie, że za szybko nasmarowałeś tego posta, bez zastanowienia.

a to, że coś poszło nie tak w allegro to nic nowego - ktoś tu kiedyś pisał, że nie działały ustawienia konta - robiło redirect na stronę główną, moja kobieta przedwczoraj bodajże kupiła coś na 17 aukcjach - następnego dnia na poczcie widzi 9 maili z potwierdzeniem, co lepsze - w "wygranych" tez widnieje tylko 9 aukcji. po kontakcie ze sprzedajacym okazalo sie, że po jego stronie jest wszystkie 17. też fajnie. zresztą nikomu chyba nie trzeba mówić jakie nowe allegro jest cudowne i jak prężnie działa ;)

0

To sie pojawia po kliknięciu "Zapłać". Ale zamiast mi umozliwić zapłatę, wisi na tym z komunikatem jak wyżej. Ze statusem że wpłata Rozpoczęta. Powinno mnie przekierować na stronę banku, gdzie po zalogowaniu płacę za zakupy. Jedyne co mogę teraz zrobić to anulować zapłatę. Ale sprzedawca nie dostał kasy bo nie mam jak zapłacić, w tym właśnie problem.

0

Próbowałeś anulować i zapłacić jeszcze raz?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1