Moja pierwsza komercyjna gra (niedokończona jeszcze)

Odpowiedz Nowy wątek
2019-11-02 16:58

Rejestracja: 4 lata temu

Ostatnio: 2 tygodnie temu

2

Sorry, że nie udostępniam kodu źródłowego. Obecnie będę zbierać na dokończenie gry, głównie dorobienie grafik. Do tej pory nie zaakceptowano mojej zbiórki.

Pozostało 580 znaków

2019-11-02 17:21

Rejestracja: 2 lata temu

Ostatnio: 23 godziny temu

2

Komercyjna..., odważnie.

Pozostało 580 znaków

2019-11-02 18:16

Rejestracja: 2 lata temu

Ostatnio: 2 minuty temu

Lokalizacja: Kraków

2

Do Karate jeszcze temu trochę brakuje, ale powodzenia :]

karate


Nie znam się, ale się wypowiem
A ja myslalem ze to Kickboxing - WhiteLightning 2019-12-13 12:35

Pozostało 580 znaków

2019-11-02 18:50

Rejestracja: 1 rok temu

Ostatnio: 23 minuty temu

2

Będzie wersja na Atari 2600?

Pozostało 580 znaków

2019-11-02 19:27

Rejestracja: 4 lata temu

Ostatnio: 2 tygodnie temu

0
Spearhead napisał(a):

Będzie wersja na Atari 2600?

Nie, bo nie można na niej odpalić Linuksa/Windowsa. ;-)

To ma być komercyjna gra, ale jak napisałem, jeszcze muszę ją dokończyć. Obecnie zbieram kasę na grafika.

Pozostało 580 znaków

2019-12-12 19:02

Rejestracja: 10 lat temu

Ostatnio: 30 minut temu

0

3 poprzedni wypowiadający się zwrócili uwagę na uber biedną grafikę, nie sądzę jednak że to dyskwalifikuje grę (chociaż by dlatego że grywalną grę z ujową grafiką da się ubarwnić nowymi teksturami; słabej gry z super bajerami już tak łatwo się nie podciągnie).

Ale.

Ale na tym filmiku w ogóle nie widać co jest esencją grywalności tej gry - ja tu w sumie widzę taki RTS w którym sie steruje (chyba) jedną postacią. Takżę nie wiem co w niej takiego unikatowego.


Pozostało 580 znaków

2019-12-13 20:40

Rejestracja: 12 lat temu

Ostatnio: 2 minuty temu

0

Komercyjna gra, ok. W jaki sposób zwalidowałeś pomysł na produkt?


IT mikromenadżer
edytowany 1x, ostatnio: Charles_Ray, 2019-12-13 20:47

Pozostało 580 znaków

2019-12-14 22:17

Rejestracja: 10 miesięcy temu

Ostatnio: 1 dzień temu

Lokalizacja: Warszawa

1

Nie chciałbym Ci podcinać skrzydeł, bo na pewno włożyłeś w to dużo pracy, ale może jednak warto wypuścić tą grę za darmo?

Rynek jest teraz bardzo wysycony, wiele fantastycznych gier można kupić za naprawdę małe pieniądze. Już nie mówiąc o tym, że jest dostępnych sporo darmowych, które prezentują się bardziej profesjonalnie. Twoja gra rzeczywiście wygląda trochę jak z Atari 2600. Nie mówię, że nie jest interesująca, ale jednak wobec gier komercyjnych oczekiwania są trochę wyższe.

edytowany 1x, ostatnio: C.mind, 2019-12-14 22:17

Pozostało 580 znaków

2019-12-14 22:52

Rejestracja: 3 lata temu

Ostatnio: 58 minut temu

4

Dam Ci szczerego business tipa: rzucaj to na kickstarter z groźbą, że to wydasz w wersji "dokończonej", jak Ci nie zapłacą.

Pozostało 580 znaków

2020-03-29 17:04

Rejestracja: 4 lata temu

Ostatnio: 2 tygodnie temu

0

Może wypuszczę ją za darmo, szczególnie biorąc pod uwagę mój słomiany zapał. Do tej pory nie zarobiłem na grafika :-( . Może społeczność doda jakieś grafiki. W grze da się kupować jednostki. Nie ma AI i ma być grą sieciową (stąd cisnąłem w stronę komercji, bo ktoś/coś musi utrzymać serwer, itd.) . Obecnie, zamiast trybu sieciowego, jest hotseat.

Unikatowy jest tryb planowania. Moglibyśmy, przed przesłaniem tury na serwer, symulować ruchy przeciwnika, a także wycofać swoje ruchy, gdy zmienimy zdanie. Osobiście nie znam podobnej gry. Jest w sumie Achron, ale to nie to samo.

Pozostało 580 znaków

2020-03-29 19:05
Moderator Delphi/Pascal

Rejestracja: 8 lat temu

Ostatnio: 12 godzin temu

Lokalizacja: Tuchów

0
nintyfan napisał(a):

Może wypuszczę ją za darmo, szczególnie biorąc pod uwagę mój słomiany zapał.

Słomiany zapał bardzo nie pasuje do tej branży, więc albo weź się za klepanie, albo porzuć ten projekt. W przeciwnym razie skończysz jak twórcy Limbo of the Lost – kilkanaście lat deweloperki, a finalnie i tak wyszło z tego g**no. ;)

Do tej pory nie zarobiłem na grafika :-(

To idź w pixelart. Każdy potrafi odpalić Painta i coś samemu przygotować. Im gorzej czujesz się w temacie grafiki, tym bardziej rozpikselowane obrazki wykorzystaj. Czyli im gorzej Ci idzie malowanie, tym niższej rozdzielczości użyj i tym bardziej skaluj ją w górę w grze.

To i tak za trudne? W takim razie ułatw sobie zadanie zmniejszając liczbę kolorów. 24-bity to za dużo? Użyj palety 256 kolorów (8 bitów na piksel), wyjdzie coś à la NES. Za dużo? Ogranicz liczbę kolorów do czterech (2 bity na piksel) – wyjdzie coś à la pradawny Gameboy. To nadal za dużo? Użyj dwóch kolorów i ditheringu (1 bit per piksel, monochromatyczna grafika). Patrz jakie cuda można zrobić narzucając sobie taki styl.

Kolor zostaw dla tych, którzy potrafią z nim pracować.

Może społeczność doda jakieś grafiki.

Nie licz na to. Moderzy skuszą się na przeróbki tylko wtedy, kiedy to będzie miało sens. Na razie ta gra nie wygląda na taką, która ma świetlaną przyszłość.


edytowany 1x, ostatnio: furious programming, 2020-03-29 19:11
„Każdy potrafi odpalić Painta i coś samemu przygotować.” Oj, nie widziałeś moich „dzieł”, bo byś tak nie pisał. ;) - Althorion 2020-03-29 19:49

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0