Jak zdefiniować konstruktory?

0

Witam. Mam do napisania aplikację graficznym interfejsem użytkownika. Po naciśnięciu przycisku Rysuj, program rysuje okręgi o losowo wybranych środkach. Ilość okręgów i ich promień podaje użytkownik (za pomocą dwóch pól tekstowych). Generalnie to problem mam jedynie ze zdefiniowaniem konstruktorów klasy Kolo. Proszę o pomoc.

import java.awt.Color;
import java.awt.Graphics;

public class Kolo {
	
private int x;
private int y;
private int r;
private Color color;


public Kolo (int x, int y, int r, Color color){
	
	
	
}
public Kolo(){
	
	
}
public void Rysuj(Graphics g){
	g.setColor(color);
	g.fillOval(x-r, y-r, 2*r, 2*r);
}
}
0

Trudno wyczuć o co dokładnie Ci chodzi, ten pierwszy to pewnie coś takiego:

public Kolo (int x, int y, int r, Color color) {
   this.x = x;
   this.y = y;
   this.r = r;
   this.color = color;
}

jeśli chodzi o ten bezparametrowy to sam zdecyduj co chcesz o ile chcesz ustawić dla takiego Koła.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1