Rożnica jest jakaś?

0

witam czy jest jakaś różnica między kodem

		bool operator==(const PositionEx p)  const
		{
			if(p.x == x && p.y == y && p.z == z && p.stackpos == stackpos)
				return true;
			return false;
		} 

a kodem

		bool operator==(const PositionEx p)  const
		{
			if(p.x == x && p.y == y && p.z == z && p.stackpos == stackpos)
				return true;
			else
				return false;
		} 

bo mi sie zdaje ze ten else jest niepotrzebny

0

na dobra sprawe zadnej roznicy nie ma, ten else jest zbedny na dobra sprawe wiec sam napisalbym opcje pierwsza

5
bool operator==(const PositionEx& p) const {
    return (p.x == x && p.y == y && p.z == z && p.stackpos == stackpos);
} 
0

ja bym napisał to w postaci:

		bool operator==(const PositionEx p)  const
		{
			return p.x == x && p.y == y && p.z == z && p.stackpos == stackpos;
		} 

też żadnej różnicy nie ma - co komu się czyta łatwiej tak to napisze

0

Ja bym napisała opcje trzecią:

bool operator==(const PositionEx p)  const
{
     return p.x == x && p.y == y && p.z == z && p.stackpos == stackpos;
} 
0
fasadin napisał(a):

na dobra sprawe zadnej roznicy nie ma, ten else jest zbedny na dobra sprawe wiec sam napisalbym opcje pierwsza

zeby nie zakladać kolejnego tematu mam jeszcze jedno pytanie jest jakaś różnica między np

		Position() : x(31), y(31), z(7) {};
		~Position() {}; 

a kodem

		Position() : x(31), y(31), z(7) {}
		~Position() {} 
0
szarotka napisał(a):

Ja bym napisała opcje trzecią:

bool operator==(const PositionEx p)  const
{
     return p.x == x && p.y == y && p.z == z && p.stackpos == stackpos;
} 

no dobra tylko jeżeli jest return true; zwraca prawde
a jak return false; zwraca fałsz

0
Wacek jestem czesc napisał(a):
fasadin napisał(a):

na dobra sprawe zadnej roznicy nie ma, ten else jest zbedny na dobra sprawe wiec sam napisalbym opcje pierwsza

zeby nie zakladać kolejnego tematu mam jeszcze jedno pytanie jest jakaś różnica między np

		Position() : x(31), y(31), z(7) {};
		~Position() {}; 

a kodem

		Position() : x(31), y(31), z(7) {}
		~Position() {} 

Taka sama jak pomiędzy tym:

		Position() : x(31), y(31), z(7) {};
		~Position() {}; 

a tym:

		Position() : x(31), y(31), z(7) {};;;;;;;;;;
		~Position() {};;;;;;;;;; 

dodajesz kilka zbędnych operacji "nop" - zapowiada się że będzie to błędem w kolejnych standardach C++

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1