Definicja dobrze to rozumiem? dotyczace #else

0

witam, chciałbym się pozbyć definicji
kod wyglada tak

 #ifdef _BDD_REPUTACJA_
          if (reput != 0){
          if (access >= 1)
          {
	   s <<"\nReputation: "<<(reput>0?"+":"")<<reput<<"\n";
          }
          else
          {
          s <<"\nReputation: "<<(reput>0?"+":"")<<reput<<"\n";}}
#else
          s <<"\nReputation: "<<(access>0?"+":"")<<access<<"\n";exit(1);
#endif //_BDD_REPUTACJA_

zmieniając na

 
          if (reput != 0){
          if (access >= 1)
          {
	   s <<"\nReputation: "<<(reput>0?"+":"")<<reput<<"\n";
          }
          else
          {
          s <<"\nReputation: "<<(reput>0?"+":"")<<reput<<"\n";}}
else //zmieniłem #else na else tak powinno byc?
          s <<"\nReputation: "<<(access>0?"+":"")<<access<<"\n";exit(1);

jeżeli mam #else to powinienem zmienić na else?

0

Popraw formatowanie, na razie jest bardzo nieczytelne. Po usunięciu dyrektywy preprocesora i zamianie jej na else nie zapomnij dodać klamer, inaczej tylko pierwsza instrukcja wykona się warunkowo, a exit(1) zawsze.

edit: żeby else miało sens, musisz też dodać analogicznego ifa zamiast #ifdef _BDD_REPUTACJA_

1

Jeśli zadeklarowane jest _BDD_REPUTACJA_ to wtedy bierzesz pod uwagę kod:

          if (reput != 0){
          if (access >= 1)
          {
       s <<"\nReputation: "<<(reput>0?"+":"")<<reput<<"\n";
          }
          else
          {
          s <<"\nReputation: "<<(reput>0?"+":"")<<reput<<"\n";}}

A jeśli nie jest zadeklarowane to ten w else.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1