SFML - obiekt dynamiczny

0

Prosty ruch obiektem po scenie tam i z powrotem.
Imitacja ruchu przeciwnika lub jakiegoś innego obiektu.
Tylko jak się do tego zabrać?

Jeżeli napiszę to w taki sposób jak tu:
http://cpp0x.pl/forum/temat/?id=11413
Obiekt poruszał się będzie z jednego końca do drugiego tyle ile procesor pozwala.

Tutaj wspomniane jest coś o ruchu, i delta time (nie mam zielonego pojęcia co to)
http://4programmers.net/Forum/C_i_C++/226572-sfml_poruszanie_spraitem

A tutaj coś innego:
http://forum.miroslawzelent.pl/76595/sfml-clock-move

Jak rozumiem przy poruszaniu obiektem stosuje się wektor i prędkość?
Jak by mi ktoś to mógł opisać krok po kroku :)

0

Pojęcia na zagrychę:
wektor położenia
wektor prędkości

Pytanie na śniadanie:
Co upływa między kolejnymi klatkami, dlaczego jest to czas i czemu nazywa się to jej deltą?

  • gotowca masz w linku od siebie, dlatego daruje sobie jego kopiowanie.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1