Czy zastosowanie zmiennych tj w 1 przykładzie przekłada się jakoś na wydajność?? Wiem, że w zasadzie tego nie odczuję jednak lubię się bawić w optymalizację kodu.
Jak do tej pory posługiwałem się jedynie AutoHotkey'em na średnio-zaawansowanym poziomie i tam każdy niepotrzebny znak może wpłynąć na wydajność. W c++ jak do tej pory napisałem tylko jedną funkcję i jestem ciekaw jak kompilator radzi sobie z takimi niuansami.
(...)
for(int Col = 0; Col<ColCount; Col++) // For CNum, Text in Array[Index]
{
int Row = (Array[Index].Name)-1;
int CNum = (A->A[Col].Name)-1;
wchar_t * Text = AHK_GetString(A->A[Col]);
ListView_SetItemText(hWnd, Row, CNum, Text)
}
(...)
VS
(...)
for(int Col = 0; Col<ColCount; Col++) // For CNum, Text in Array[Index]
{
ListView_SetItemText( hWnd // ListView Handle
, (Array[Index].Name)-1 // Row
, (A->A[Col].Name)-1 // CNum
, AHK_GetString(A->A[Col])) // *Text
}
(...)