Zarobki 2ga linia servicedesk

Odpowiedz Nowy wątek
2020-07-04 10:43

Rejestracja: 1 miesiąc temu

Ostatnio: 1 miesiąc temu

0

Witajcie,

chciałbym się dowiedzieć ile wynoszą zarobki junior/spec/expert/lead dla drugiej linii (w szczególności junior/specialist),
jakby ktoś miał przykład w zakresie administrowania na iOS/macOS to byłoby super, z góry dzięki za odpowiedź!

Co to znaczy administrowanie na iOS? - rafiozo 2020-07-04 12:24

Pozostało 580 znaków

2020-07-04 12:29

Rejestracja: 1 rok temu

Ostatnio: 1 godzina temu

1

Tyle samo albo wiecej niż najniższa krajowa.

Ale raczej niedużo więcej, prace na Helpdesku ssą. - LongInteger 2020-07-04 16:49

Pozostało 580 znaków

2020-07-04 14:14

Rejestracja: 1 miesiąc temu

Ostatnio: 1 miesiąc temu

1
Tomek Pycia napisał(a):

Tyle samo albo wiecej niż najniższa krajowa.

Proszę o wypowiedź osoby które mają wiedzę w temacie.

Pozostało 580 znaków

2020-07-04 15:01

Rejestracja: 1 rok temu

Ostatnio: 1 godzina temu

2

Na podstawie Twojego opisu więcej nie można powiedzieć.

Pozostało 580 znaków

2020-07-04 17:03

Rejestracja: 5 lat temu

Ostatnio: 1 godzina temu

Lokalizacja: Piwnica

0

Znajomy miał max 4200 brutto w poznaniu, z jakimś językiem dodatkowym na C1 być może więcej, konkurencja spora od studentów, więc obecnie pewnie lipa.


Pozostało 580 znaków

2020-07-04 17:09

Rejestracja: 1 rok temu

Ostatnio: 3 godziny temu

Lokalizacja: Warszawa

0

Grubo nie jest. Przeważnie chudo.
Studentka na portierni na parterze (sorry: na front desk) :) z B2 może dostawać tyle co helpdesk entry level z C1.
Bynajmniej nie znaczy to, że studentka na front desk tak dobrze zarabia #pdk


"Ktoś sobie uświadomił, że pisał pod pseudonimem rzeczy, które lepiej żeby w firmie nie wypatrzyli :-)"
"Kiedy wiedzieć czy zacząć nauke Springa? bo w czystej Javie to nic ciekawego nie zrobie chyba"

Pozostało 580 znaków

2020-07-04 20:48

Rejestracja: 2 lata temu

Ostatnio: 4 minuty temu

2

Taki admin od instalowania systemów to raczej wiele nie wyciągnie, z 3-4 lata doświadczenia i jak firma generalnie dobrze płaci to może 5-6k brutto dostaniesz natomiast bardzo szybko spotkasz sufit, lepiej się dokształcić i zajmować się administracją linuxów/serwerów/sieci tam sufit będzie o wiele wyżej :)


Sieciowiec, który przez pomyłkę założył konto na forum dla programistów ¯\_(ツ)_/¯

Pozostało 580 znaków

2020-07-04 22:23

Rejestracja: 1 miesiąc temu

Ostatnio: 1 miesiąc temu

0

Panowie żebyśmy się dobrze zrozumieli, chodzi mi o drugą linię, gości którzy skryptują, administrują system, podnoszą produkcyjnie wersje systemów/aplikacji, piszą instrukcje dla pierwszej linii, kofigurują automaty, testują, ostatni bastion przed devami. Nie chodzi mi o łebków z instrukcją na kolanach.

Pozostało 580 znaków

2020-07-04 22:54

Rejestracja: 2 lata temu

Ostatnio: 4 minuty temu

1
IndianaJones napisał(a):

Panowie żebyśmy się dobrze zrozumieli, chodzi mi o drugą linię, gości którzy skryptują, administrują system, podnoszą produkcyjnie wersje systemów/aplikacji, piszą instrukcje dla pierwszej linii, kofigurują automaty, testują, ostatni bastion przed devami. Nie chodzi mi o łebków z instrukcją na kolanach.

Panie żeby była jasność, nie masz pojęcia jak wygląda service desk. Po pierwsze SD to nie jest jeden dział tylko jest masa poddziałów pokroju wintele, sieci, apki itp. itd. 1 Linia to najczęściej łebki rozdzielające tickety do dobrych kolejek. 2 linia zajmuje się naprawą problemów (bo tym się zajmuje SD), ALE to zależy w jakim dziale jesteś w wintelach będziesz się bawił dnsami dhcpami itp. To co opisałeś to jest jakiś mix wintela z testerem z devopsem i bardziej coś wdrożeniowego aniżeli SD. Zdecyduj się :)


Sieciowiec, który przez pomyłkę założył konto na forum dla programistów ¯\_(ツ)_/¯
edytowany 1x, ostatnio: pre55, 2020-07-04 22:55

Pozostało 580 znaków

2020-07-04 23:16

Rejestracja: 1 miesiąc temu

Ostatnio: 1 miesiąc temu

1
pre55 napisał(a):

Panie żeby była jasność, nie masz pojęcia jak wygląda service desk. Po pierwsze SD to nie jest jeden dział tylko jest masa poddziałów pokroju wintele, sieci, apki itp. itd. 1 Linia to najczęściej łebki rozdzielające tickety do dobrych kolejek. 2 linia zajmuje się naprawą problemów (bo tym się zajmuje SD), ALE to zależy w jakim dziale jesteś w wintelach będziesz się bawił dnsami dhcpami itp. To co opisałeś to jest jakiś mix wintela z testerem z devopsem i bardziej coś wdrożeniowego aniżeli SD. Zdecyduj się :)

SD w każdej firmie inaczej wygląda i bardzo ostrożnie tym "brakiem pojęcia" bym operował, wiem co napisałem, więc jeżeli ktoś ma podobnie i będzie mi w stanie pomóc to będę wdzięczny, za wywody filozoficzne dziękuję.

Pozostało 580 znaków

2020-07-04 23:46

Rejestracja: 2 lata temu

Ostatnio: 4 minuty temu

1
IndianaJones napisał(a):

SD w każdej firmie inaczej wygląda i bardzo ostrożnie tym "brakiem pojęcia" bym operował, wiem co napisałem, więc jeżeli ktoś ma podobnie i będzie mi w stanie pomóc to będę wdzięczny, za wywody filozoficzne dziękuję.

Tylko że to wina firmy że niepoprawnie używają pojęcia Service Desku co widać choćby po tym że po odpowiedziach innych musiałeś wyjaśniać co wg twojej firmy znaczy SD.
Niestety, ale definicja SD jest kompletnie inna:
The service desk is a key function of service operation. It provides a single, central point of contact for all users of IT. Service desk staff execute the incident management and request fulfillment processes to restore normal service to users as quickly as possible.


Sieciowiec, który przez pomyłkę założył konto na forum dla programistów ¯\_(ツ)_/¯

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0