Ile za apkę

0

Witam,
zlecono mi do przygotowania webową apkę, która będzie pozwalała przeglądać oferty klientom mojego zleceniodawcy. Oferty będą wprowadzane przez niego, tak samo jak będzie kontrolowane wykonywanie opłat (aplikacja domyślnie ma mieć miesięczny abonament), użytkownicy będą mieli możliwość przeglądania i porównywania ofert zawartych w bazie, ponadto klient planuje wersję mobilną apki, jednak zacząłem od webowej, bo muszę ogarnąć komunikację z serwerem. I tu moje pytanie, ile wołać za taką apkę? Branża to transport spedycyjny, i koleś z firmy zaoferował mi, że będę dostawał co miesiąc przelew za to, będzie to jakiś % z tego co oni dostaną. Sorry jeśli zły dział, to mój 1 post tutaj.

0

2 cebuliony i 10 harnasiów na tydzień.

Ale na poważnie: jako freelancer, nie pakuj się w fixed-price.

1

Biorąc pod uwagę dokładność tej specyfikacji, wołałbym od 20 zł do 2 000 000 USD netto + garniec złota.

0

Projekt będzie się ciągnął nie wiadomo ile, kasy nigdy nie zobaczysz bo jeśli mają coś zarabiać to jest to co najmniej kilka lat żeby sensownie ruszyło, szanse że "startup" nie wypali są o wiele większe, odpuść póki możesz i nie wpakowałeś w to kupy czasu :)

0
Pijany Krawiec napisał(a):

2 cebuliony i 10 harnasiów na tydzień.

Ale na poważnie: jako freelancer, nie pakuj się w fixed-price.

Czyli co? Wołać na początek pewną kwotę i do widzenia?

0
Pijany Polityk napisał(a):

Projekt będzie się ciągnął nie wiadomo ile, kasy nigdy nie zobaczysz bo jeśli mają coś zarabiać to jest to co najmniej kilka lat żeby sensownie ruszyło, szanse że "startup" nie wypali są o wiele większe, odpuść póki możesz i nie wpakowałeś w to kupy czasu :)

Firma już funkcjonuje na rynku i radzi sobie, mają bazę klientów i ona się powiększa, po prostu często ci klienci często kontaktują się z firmą po szczegóły oferty (nieraz wiele razy o to samo), a ta apka pozwalałaby im to przeglądać z poziomu kompa, zamiast dzwonić ciągle do biura

3

Podziel projekt na części / etapy/ whatever i wołaj sensowną kasę za fragment. Nie rób nic dalej pÓÓÓÓki nie zapłacą . Wierz mi nie jeden programista już wtopił w podobny projekt, Januszow biznesu u nas nie brakuje 😜

0
Any napisał(a):

Podziel projekt na części / etapy/ whatever i wołaj sensowną kasę za fragment. Nie rób nic dalej pÓÓÓÓki nie zapłacą . Wierz mi nie jeden programista już wtopił w podobny projekt, Januszow biznesu u nas nie brakuje 😜

Brałem to pod uwagę, ale nadal nie mam pojęcia ile chcieć za taką apkę

0

twoja dniowka x ilosc MD x 2 optymistycznie

2

Daj ogłoszenie na fejsie, znajdź najtańszych programistów głodnych sukcesu i chętnych zdobycia komercyjnego doświadczenia. Zrobią za 200 zł na miesiąc, ty to przekażesz klientowi za 500 zł i nauczysz się jak się robi takie biznesy.

2 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 0, botów: 2

Robot: CCBot (2x)