Cześć Wam.
Jestem na takim etapie "kariery", że potrzebuję jakiejś rady najlepiej od ludzi znających branżę szerzej i lepiej niż ja.
Moje doświadczenie:
- 2 lata - typowe testowanie manualne, elementy wdrażania klienta w aplikację + czasem trochę grzebania w kodzie (4 różne stanowiska w różnych firmach zwiedziłem przez ten czas).
Czego mi się już nie chcę:
- siedzieć przed kompem w głową w ekranie i przeklikiwać kolejną appkę
- grzebać się w kodzie i pisać automaty
- raportować bugi, robić retesty i znowu raportować bugi
Czego bym może chciał (nie wiem, nie sprawdzałem):
- więcej kontaktu z klientem
- więcej analiz, mniej kodu
- więcej planowania, rozmawiania z ludźmi
- więcej jakiejś pracy miękkiej niż twardej (technicznej)
Myślałem o:
- rekrutacji w IT
- HR
- wdrożeniowcu
- konsultancie
- helpdesk (ale tu chyba straszny spadek zarobków by był co? w ostatniej pracy miałem 5,5k na B2B)
Ale totalnie nie wiem nic o tych stanowiskach, bo te dwa lata po prostu siedziałem zamknięty wśród Devów, robiliśmy techniczną robotę i nie wystawiałem nosa poza swoje obowiązki.
Nie mam:
- doświadczenia w sprzedaży ani obsłudze klienta
Jakim kierunkiem rozwoju warto się zainteresować?
Gdzie mógłbym wykorzystać swoją wiedzę i doświadczenie?
Jakieś pomysły?