Podział zespołu przy projekcie

0

Zastanawia mnie jak w pracy wygląda podział zespołu. Otóż wiadomo, że nie każdy ma zmysł graficzny i nie potrafi zaprojektować interfejsu użytkownika a woli raczej pisać logikę aplikacji. Wobec tego jak to wygląda u Was? Każdy odpowiada za wszystko czy zespół jest jakoś podzielony na designerów , developerów i testerów (chociaż testerów to wiadomo mnie chodzi raczej o te dwie pierwsze opcje).

0

U nas na 20 programistów jest 1 grafik, który zajmuje się rysowaniem i CSSami. Programiści zajmują się programowaniem i HTML, w sytuacji, gdy nasze automagiczne mechanizmy go nie wygenerują same.
Ale w mniejszych firmach to różnie bywa.

1

Większość pracy, którą wykonuję, nie wymaga żadnego interfejsu dla użytkownika. Często nawet gdy jest konieczny, nie musi być piękny, bo ma tylko udostępniać funkcjonalności.
A kiedy robię coś dla użytkownika, i nie podoba mu się to co ja proponuję (a grafikiem nie jestem, więc się nie wysilam, by było pięknie) to proszę go, by sam określił, czego chce.

0

Mozesz tez trafic do zespolu ktory sie sam organizuje i wtedy kazdy wybiera co robi, slowa kluczowe dla google: Agile, Scrum. Ew. w ramach firmy sa zespoly ktore sie specjalizuja w danej dzialce (np jakosc, czesc serwerowa, gui, security itp) i jestes gdzies przydzielany po rekrutacji.

0

Każdy odpowiada za wszystko czy zespół jest jakoś podzielony na designerów , developerów i testerów
Zależy ile osób pracuje nad projektem, jak dwie-trzy to trudno tak wydzielać, jak 100 to oczywiście że są to całe osobne zespoły.

0

jak pracują 3-4 osoby i w górę, to normalka, że są wydzielone osoby do specyficznych sfer projektu. Np jeden frontend developer (może być równocześnie grafikiem, bądź to jest inna osoba) + programiści + ew team leader (może być jednym z programistów)

w mojej poprzedniej agencji, w której pracowałem proporcje były mniej więcej takie:
1 grafik
1 css'man
3-4 programistów

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1