Książki o programowaniu gier

2

Mam na półce dwa tomy , zakupione w czasach pisania pracy mgr
Perełki programowania gier
czytał ktoś dalsze tomy i może coś powiedzieć?

0

A ty coś możesz powiedzieć o dwóch pierwszych tomach?

1

IMHO nie ma sensu - te książki to tak naprawdę kompilacje artykułów na różne tematy pisanych przez różnych autorów, przez co panuje okropny rozrzut w jakości, istotności i pokrywanej tematyce. Na mój gust lepiej przeczytać jakąś konkretną monografię na dany interesujący nas temat (na przykład Programowanie gier. Wzorce Nystroma, po angielsku dostępny za darmo tutaj), która omawia dany temat od deski do deski, zamiast próbować wydłubywać interesujące kawałki z podobnej zbieraniny.

1

@Miang: pisałaś magisterkę o grach, czy to tylko zbieg okoliczności, że wtedy kupiłaś tą książkę?

Kiedyś perełki ludzie zachwalali. Patrząc na spis treści to część matematyczna wygląda spoko - to się nie zmienia przez lata zbytnio.
Jednak przykłady/implementacja zapewne będą mało współczesne.

2

@Spine: no właśnie ta część matematyczna mi się przydała, praca była o rzutowaniach i przekształceniach w przestrzeni 2D i 3D, więc kupowałam wszystko co było związane z grafiką

0

@Miang: Piszesz grę o wielbłądach?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0