Cheater vs. Cheater. Gracz vs. Gracz.

0

Oszuści nie są banowani. Każdy, kto w grze Max Payne 3 „cheatuje”, posiada przerobione stany zapisu gry lub wykorzystuje jej ewentualne usterki do oszustw jest oznaczany w pamięci serwera. Od tej pory gra będzie dobierać mu przeciwników takich, jak on. Innych „cheaterów”. Oszuści będą grali przeciwko sobie, a normalni gracze będą mieli święty spokój.

http://www.chip.pl/serwis/rozrywka/news/rozrywka/gry-sieciowe/2012/06/max-payne-3-z-najskuteczniejsza-mozliwa-ochrona-przed-cheatami

Moim zdaniem świetne i sprawiedliwe rozwiązanie, wiadomo może z czasem, ktoś wpadnie jak oszukać "anty-oszukiwacz" tj. by nie zostały wysłane do serwera informacje o tym, że ktoś oszukuje, ale zobaczymy. A Wy co o tym myślicie ? ;)

0

Bardzo ciekawie będzie wyglądać rozgrywka, w której pół zawodników ma god mode, a pół nieskończoną amunicję. Takie starcie tytanów :)

0
Golden_Mind napisał(a):

może z czasem, ktoś wpadnie jak oszukać "anty-oszukiwacz" tj. by nie zostały wysłane do serwera informacje o tym, że ktoś oszukuje

To obstawiamy, ile godzin? To 'perfekcyjne' zabezpieczenie to czysty chwyt marketingowy.

1
Demonical Monk napisał(a):
Golden_Mind napisał(a):

może z czasem, ktoś wpadnie jak oszukać "anty-oszukiwacz" tj. by nie zostały wysłane do serwera informacje o tym, że ktoś oszukuje

To obstawiamy, ile godzin? To 'perfekcyjne' zabezpieczenie to czysty chwyt marketingowy.

Ale przecież nikt nie wysyła do serwera informacji o tym że ktoś oszukuje... Jeśli serwer 'widzi' że gracz powiedzmy przemieszcza się po planszy z prędkością błyskawicy, albo żyje mimo otrzymania wielu trafień (btw. w grach sieciowych tak czy inaczej wszystkie obliczenia fizyczne/logiczne powinny być server-side, po stronie gracza prawie tylko prezentacja) to może stwierdzić że gracz oszukuje.

0

wg mnie świetny pomysł

dzieciaki, które lubią takie cheaty będą sobie cheatować i nie szkodzić innym

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1