Skąd czerpać wiedzę

0

Skończyłem swój pierwszy, niezbyt skomplikowany projekt. Program wczytuje dane z wybranego pliku skryptowego jednej gry, a następnie tworzy analogiczny skrypt wykorzystując pobrane wcześnie dane. Taki skrypt jest kompatybilny z inną, bliźniaczą grą. Cały kod znajduje się w jednym pliku .exe, przeleciałem dwa razy kod, skomentowałem gdzie miało to sens i uprosiłem go maksymalnie (w ramach rozsądku). Mam pomysł na następny program, jednak nie wiem za bardzo jak się za niego zabrać. Bo o ile pierwszy program po prostu korzystał raczej ze standardowych bibliotek (z wyjątkiem pdcurses) to kolejny z założenia ma być bardziej skomplikowany. Gdzie powinienem szukać informacji na temat jak napisać np. kolorową składnie w edytorze tekstu? Jak znaleźć potrzebną bibliotekę? W które miejsce zajrzeć, aby wiedzieć jak ugryźć dany problem? Czy dobrym pomysłem jest szukanie analogicznych programów z otwartym kodem?

0

Google, 4programmers, stack overflow. Szukasz, szukasz i jeszcze raz szukasz. Jak nie ma to zadajesz pytanie, ale to nie możliwe, że nie ma, źle szukałeś...

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1