najlepsze wyniki

0

Czesc!
Pomozcie mi, jak zrobic najlepsze wyniki w grze - wiem ze na plikach .. ale w ogóle KOMPLETNIE mi brak koncpcji nie wiem dlaczego, myslalem ze to juz bedzie najlatwiejszy moment calego kodowania !

A drugie to ... to potzrbuje zrobic program wyswietlajacy baze danych ... takie prosciutkie cos gdzie znal;esc info ..

0

Wyniki = na plikach INI chociażby..
1 art Adama w dziale DELPHI/ARTYKUŁY

0

no spoko zaluzmy ze mam ten plik INI ale jak go segregowac ..przeciez ktos z wynikiem 100 nie moze byc pod kims z wynikiem 2

0

Proponuje plik typowany o typie rekordowym (rekord skladajacy sie z imienia (ShortString) i liczby punktow(np. Cardinal) ). Zawartosc pliku mozna latwo czytac do (BlockRead) i zapisywac z (BlockWrite) tablicy dynamicznej o tym samym typie. Tablice z kolei latwo jest psosrtowac wg pola LiczbaPunktow.

0

nie mam pojecia jak sie odczytuuje i zapisuje za pomaca ...block read i write ..ale moze rejestr systemu ... :) tylko ... tez nie bardzo czaje ... HELP ...bo to na zaliczenie

0

A ja to bym zrobil inaczej :) Kazdy wynik zapisuj do pliku jako kolejna linia a potem tylko sortowanie w dziale algorytmy masz kilka przykladow sotrowan :)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0