Witam,
Na wstępie zaznaczę, że mój problem będzie dosyć nietypowy. Dostałem do obsługi program (prosty emulator zachowania jednostek w grze) z wbudowanym kompilatorem pascala, w którym można pisać skrypty w tymże celu. Do dyspozycji jest szereg klas (odpowiadających postaciom, przedmiotom, ich zachowaniu itp). Niestety, lista klas, którą posiadam (i ich metod) jest niekompletna, a osoba kontaktowa odpowiedzialna za ten program dysponuje jeszcze skromniejszą listą. W internecie niestety nie znajdują się żadne informacje na ten temat.
Ponieważ wcześniej z Pascalem nie miałem do czynienia (chociaż z samym programowaniem, w tym obiektowym, już tak), nie jestem pewien, czy i jakich funkcji mógłbym użyć wewnątrz samego skryptu, by 'wydobyć' potrzebne mi informacje: listę klas dostępnych w skrypcie i ich metod. Z małego researchu w internecie niestety nie wyciągnąłem za wiele.
Jeśli ktoś miał do czynienia z php, to tam była funkcja: http://www.php.net/manual/en/function.get-declared-classes.php - o coś podobnego lub coś dającego te same rezultaty mi chodzi.
Dodam jeszcze, że użyłem metody TObject.UnitName - zwróciła mi nazwę jednostki (unit), która zawiera pożądane przeze mnie klasy, ale co z tym zrobić dalej - nie wiem (wszystko to jest jakby "ukryte" wewnątrz programu).
Będę wdzięczny za jakieś sugestie lub wskazówki!