Robie gre w 2d w OpenGL. Niewiem jak zrobic: czy do wyswietlenia planszy uzyc glDrawPixels() czy zrobic quada i go oteksturowac.
Jak oteksturowalem quada to chodzilo mi bardzo wolno :(
Rozpaczliwie szukam pomocy !
Robie gre w 2d w OpenGL. Niewiem jak zrobic: czy do wyswietlenia planszy uzyc glDrawPixels() czy zrobic quada i go oteksturowac.
Jak oteksturowalem quada to chodzilo mi bardzo wolno :(
Rozpaczliwie szukam pomocy !
najlepiej to podziel sobie na mniejsze
kwadraty i wtedy to oteksturuj
Nigdy nie uzywaj glDrawPixels, to jest jedna z najwolniejszych funkjci w opengl. Czeka ona na zakonczenie calego renderingu i dopiero wtedy umozliwia wczytanie/zapisanie pixeli. Tak jak lockowanie i czytanie z backbufora w dx. Nie wiem jak to robisz, ale oteksturowanie i wyswietlenie quada nie ma prawa byc wolne.
Robie gre w 2d w OpenGL. Niewiem jak zrobic: czy do wyswietlenia planszy uzyc glDrawPixels() czy zrobic quada i go oteksturowac.
To zależy co to ma być za plansza (czy jej elementy mogą z czymś kolidować; ile ma zajmować ekranów). Prosiłbym trochę więcej szczegółów (konicznie napisz jak to robisz, że oteksturowany quad działa wolno, bo u mnie są dziesiątki quadów i spada 1-2 klatek w najgorszych momentach :-) )
no wlasnie, Void ma racje - predzej przyczyny szukalbym np. w procedurze odpowiadajacej za scrolling ekranu