Da sie napisac taki timer ?
Mam gre ktora uzywa strzalek a w tle ma sie wyswietlac licznik czasu, nie moge uzyc sleep'a bo nie bedzie wtedy reagowal na strzalki, a w zwyklej petli sprawdzajacej czas zzera 100% procka i ledwo dziala...
0
0
bilbioteka time.h (poczytaj troche o niej + były topici o stoperze etc)
0
Timery systemowe raczej procka nie zzeraja wiec ich mozesz uzyc..
0
Jesli robisz to w WinApi to GetTickCount()
0
byly topiki o stoperze z przykladami z delayem, petlami sie bawie, mozna to zrobic na duzo sposobow np.
start=clock();
end=clock();
(end-start)/CLOCKS_PER_SEC
ale to nadal zzera 100% mocy obliczeniowej :-/
0
Rany... zapusc timer w jednym watku, obsluge strzalek w drugim i po problemie.
Timer mozesz zrobic wtedy sleepem. Albo w WinApi jest taka fajna funkcja
(chyba SetTimer), ktora ustawiala ze np. co 1 sekunde Windows ma wywolac Twoja f. w programie.
Nie podam kodu, zeby zachecic Cie do przeczytania dokumentacji.