timer ktory nie zzera 100% procka ?

0

Da sie napisac taki timer ?
Mam gre ktora uzywa strzalek a w tle ma sie wyswietlac licznik czasu, nie moge uzyc sleep'a bo nie bedzie wtedy reagowal na strzalki, a w zwyklej petli sprawdzajacej czas zzera 100% procka i ledwo dziala...

0

bilbioteka time.h (poczytaj troche o niej + były topici o stoperze etc)

0

Timery systemowe raczej procka nie zzeraja wiec ich mozesz uzyc..

0

Jesli robisz to w WinApi to GetTickCount()

0

byly topiki o stoperze z przykladami z delayem, petlami sie bawie, mozna to zrobic na duzo sposobow np.

start=clock();
end=clock();
(end-start)/CLOCKS_PER_SEC

ale to nadal zzera 100% mocy obliczeniowej :-/

0

Rany... zapusc timer w jednym watku, obsluge strzalek w drugim i po problemie.
Timer mozesz zrobic wtedy sleepem. Albo w WinApi jest taka fajna funkcja
(chyba SetTimer), ktora ustawiala ze np. co 1 sekunde Windows ma wywolac Twoja f. w programie.

Nie podam kodu, zeby zachecic Cie do przeczytania dokumentacji.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1