Witam, aktualnie tworzę bota do gry, który wyklikuje przyciski w grze i steruje klawiaturą. Chciałbym dla bezpieczeństwa bardziej symulować człowieka. Na chwilę obecną bot teleportuje kursor myszy w dane miejsce i coś tam klika. Chciałbym aby kursor był z jednego miejsca w inne przesuwany tak jakby to robił człowiek. Używam takiej funkcji

MouseMove(960, 500);
  void MouseMove(int x, int y)
{
    double fScreenWidth = ::GetSystemMetrics(SM_CXSCREEN) - 1;
    double fScreenHeight = ::GetSystemMetrics(SM_CYSCREEN) - 1;
    double fx = x * (65535.0f / fScreenWidth);
    double fy = y * (65535.0f / fScreenHeight);
    INPUT  Input = { 0 };
    Input.type = INPUT_MOUSE;
    Input.mi.dwFlags = MOUSEEVENTF_MOVE | MOUSEEVENTF_ABSOLUTE;
    Input.mi.dx = fx;
    Input.mi.dy = fy;
    ::SendInput(1, &Input, sizeof(INPUT));
}

Czy jeżeli zrobiłbym pętlę, która będzie wykonywać MouseMove zwiększając np. o 1 px miejsce przesunięcia to dla ewentualnego automatu w grze, który może wykrywać nietypowy ruch myszką będzie to wyglądało jak ruch człowieka? Myślałem też żeby dodać jakiś element losowy, że podczas przemieszczania myszki nie będzie idealnie iść linią prostą, ale nie wiem dokładnie jak działa myszka i jak widzi ją system. Czy miejsce gdzie znajduje się myszka jest odświeżane po każdej zmianie px nawet o 1? I czy robienie tego w pętli jak napisałem wyżej ma sens? A może znacie jakiś lepszy sposób żeby symulować przesuwanie myszki po ekranie? Używam c++ od 4 dni więc nie umiem jeszcze za dużo.