Wydajność gry

0

Witajcie. Zwracam się do Was z kolejną prośbą o pomoc.
Piszę nie tak małą grę w c++ korzystając z biblioteki SMFL, gdzie na scenie wyświetlam sporo jednakowych elementów jako pola. Patrzę pod kątem wydajności, w menadżerze zadań obciążenie procesora grą wacha mi 0-1%. Jednak jeśli włączę dodatkowo przeglądarkę i np. słucham piosenek na YouTube to gra mi podskakuje do 8-10% użycia proc. Pamięć RAM w porządku, nie przekracza 40MB. Powinienem się czymś zainteresować? Piszę tę grę również w celach edukacyjnych, gdyż już jestem po mniejszym projekcie. Proszę o wsparcie

0

Niekatualne

0

Nie wyjaśniłem tego, po prostu zabrałem się za to w inny sposób, mniej zasobożerny. Nawet jeśli to wróci to nie w takiej skali

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1