SFML - funkcja zaprzyjaźniona

0

Cześć,
mam klasę, w której pobieram sobie 3 obrazki, odpowiednio je tam modyfikuję na texturach potem na sf::RectangleShape i wszystkie te modyfikacje obrazków zapisuję do pól klasy TLO.
Oczywiście gdy dam w main w while generowanie tego kodu i wyrzucanie przez draw to działa, ale chciałbym uzyskać teraz takie coś, że przed pętlą pobieram te obrazki, wszystko przekształcam i zapisuję do tych pól klasy a druga funkcja tylko wyświetla mi te pola klasy.

Stworzyłem do tego funkcję zaprzyjaźnioną która wygląda tak:

void generuj(sf::RenderWindow* app, background & TLO, controller_window & win)
{
	app->draw(TLO.obrazek);
	app->draw(TLO.obrazek2);
	app->draw(TLO.obrazek3);
	app->draw(win.tekst);
} 

Dlaczego jeśli teraz wywołują ją w mainie w pętli while nie wyświetla mi się nic, mam cały czas białe okno, tak jakby te grafiki nie zostały w ogóle zapisane?

0

Przerabiasz je? Tzn w jaki sposób? Bo o ile pamiętam nie przerobisz tekstury jeżeli nie jest to sf::RenderTexture. Pokaż cały kod.

0

Znalazłem już sam rozwiązanie.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1