Chciałbym prosić o rade w sprawie organizacji swojego projektu kolko/krzyzyk.

Funkcje programu:

  • Gracz VS Gracz
  • Gracz VS PC

Gracz posiada swój wynik.
PC posiada swój wynik.

Napisałem aktualnie coś w rodzaju program (czyli stworzone Formy/okienka) oraz Logika.h w której znajduje się działający program Gracz vs Gracz.
Niestety gdy chce rozbudować to o klase PC.h lub Gracz.h to mam problem z organizacją tych wszystkich funkcji, zmiennych, konstruktorów itp.

Czy mogę prosić o jakąś radę, jak do tego podejść?

Logika.h

//---------------------------------------------------------------------------

#ifndef LogikaH
#define LogikaH
//---------------------------------------------------------------------------
//---------------------------------------------------------------------------
class Logika{
private:
       char p[10], kto;
       int wynik_kolko, wynik_krzyzyk, do_ilu_gramy;


public:
       Logika();
       ~Logika();

        void ustawPole(int ktore, char jak);
        char zwrocPole(int ktore);
        void ustawKto(char i);
        void dodajPunktKolko();
        void dodajPunktKrzyzyk();
        void ustawDoIluGramy(int i);
        void nowaGra();
        void sprawdzPunkt();
        void sprawdzWygrana(char i);
        void zmienObrazekPola(int i, char z);


};
#endif