DirectX C++ Wstawianie tekstur dla opornych

0

Witam. Programowaniem zajmuje się hobbystycznie i niedawno znalazłem ciekawy poradnik na youtubie dotyczący programowania w za pomocą DiretX C++

Do poradnika dołączony był FrameWork co uznałem za wspaniałą wiadomość bo nauka kreowania tych wszystkich okienek i innych skomplikowanych rzeczy zajęło by mi lata, a chciałem koniecznie zrobić kilka prostych gierek graficznych (w C++ trochę już siedzę na poziomie aplikacji okienkowych). Problem polega na tym, że poradnik szybko został zawieszony i autor nie zdążył przekazać kilku istotnych rzeczy w szczególności chodzi o wyświetlanie obrazków z pliku na ekranie i jakiegoś sposobu na wyświetlanie tekstu i liczb (do wyświetlania wyników itp). Przez wiele godzin próbowałem szukać różnych rozwiązań w sieci, żeby to zaimplementować do programu ale chyba mnie to przerasta :( Czy byłby mi ktoś w stanie łopatologicznie wytłumaczyć albo pokazać mi jak to zaimplementować do FrameWorka abym mógł się bawić dalej? Z góry dziękuję za pomoc :)

Do posta dorzucam oryginalnego FrameWorka i Projekt z minigierką którą udało mi się stworzyć (uciekanie pikselem przed przeszkodami).

0

Nie znam DirectX, ale kiedyś natknąłem się na fajny kurs, może tam jest to czego szukasz http://www.riemers.net/eng/Tutorials/DirectX/C++/series1.php (nawigacja po prawej stronie, ciężko znaleźć)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1