XNA - czy warto?

0

Witam,
Mam zamiar w wakacje napisać kilka prostych gierek-2d(aktualnie mam 0 doświadczenie). Znalazłem bardzo ciekawe tutoriale nt. XNA i się na niego napaliłem =P. Po dłuższych poszukiwaniach odkryłem ze XNA jest martwe(nie jest już rozwijane) - stąd moje pytanie czy warto się go uczyć? jeżeli nie to co wybrać? na razie odnalazłem:
-DirectX
-Monogame (oparte na XNA)

Mile widziane linki do polecanych tutoriali :)

Dziękuje i pozdrawiam,

0

Może unity3d się nada.

0

Tak

1

Jeżeli masz 0 doświadczenie to odradzam niskopoziomowe biblioteki typu DirectX i OpenGL. Weź coś wysokopoziomowego, gdzie na efekty nie trzeba długo czekać ;)

0

Doszedłem do wniosku że pouczę się XNA (bardzo dużo poradników) a następnie przejdę na monogame (wciąż rozwijane oparte na XNA). Mimo wszystko z chęcią ,,wysłucham" waszych opinii i rad.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1