Wąż w openGL

0

Witam,

próbuję wymodelować węża z prymitywów openGL'owskich. Tworzę go jako jeden długi obiekt stworzony z wielu małych walców. Mam problem z wygięciem go, nie wiem o jaki kąt obracać poszczególny walec, aby nie było widać pojedynczych krawędzi.

 	for (int i = 0; i < 90; ++i)
	{
		glPushMatrix();
		glTranslatef(sin(0.05*i), 0, 0.05*i);
		glRotatef(cos(0.05*i), 0, 1, 0); //o tu
		gluCylinder(qobj, 0.5, 0.5, 0.5, 10, 10);
		glPopMatrix();
	}

chodzi o to, że dzieje się coś takiego:
http://imgur.com/I6w4IzT

0

Może zamiast cylindrów wymodeluj jak należy, dokładnie z przylegających do siebie trójkątów...

Masz prawidłowo włączony depth test?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1