SFML in C++

0

Mam pytanie odnosnie biblioteki Soft Fast Media Library ( SFML )
pewnie wiekszosc z was juz dawno przeskoczyla na QT albo cos 'porzadniejszego', ale uwazam ze to dobra biblioteka na pisanie profesionalnego softu, chociaz malo materialow znalazlem, dlatego ze nie dawno zaczalem sie jej uczyc, ogarnalem blog wiecznegoWema i ogarniam wlasnie co jest na forum.

Interesuje mnie wszystko co mozna w niej wyrzezbic:
Od systemu okienek - co mozna z tymi okienkami zrobic i czy lepiej zrobic to w OpenGl
(W SFML to modul graphic.hpp)
wielowatkowosc
mozliwosci tworzenia grafiki w tej bibliotece
laczenia z innymi frameworkami jak Box2dWorld
uzywaniu Socketow z modulu network.hpp

Jezeli ktos ma materialy. a **najwazniejsze lubi **ta biblioteke to udostepnijcie je i zaczniemy ciekawa dyskusje ktora mozemy rozwinac do tego stopnia az moze powstanie z tego ciekawy art o SFML na strone albo jakas ciekawa idea do kodowania :)

pozdrawiam
ChS

0

Ja kiedyś się na nią natknąłem i wygląda na pierwszy rzut oka na porządną. Fajna dokumentacja, przykłady integracji no i prostota użytkowania. Ale jakoś tak wyszło, że jeszcze jej nie używałem, bo piszę teraz inny projekt i nie mam czasu. Ale jak tylko go skończę, to chętnie wrócę do tego wątku...

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1