No wiec po paru latach chodzenia po google i wielu probach wyciagniecia informacji od hamskich ludzi nie chcacych dzielic sie wiedza dotarlem tutaj z moim problemem.
Otoz od dluzszego czasu interesuje sie botami (gdzies tak ze 4 lata juz bedzie) i staram sie je tworzyc glownie dla zabawy (samo pisanie bota i ogladanie efektow jest dla mnie wystarczajaco zabawne) i glownie pisalem skrypty do 'pewnego' bota w javie ale niestety juz tego nie moge robic wiec chce pisac na wlasna reke (w c++ i tylko o to mi chodzi).
Nie mam na mysli prostych klikaczy ktore w danym czasie cos tam klikna, z tym nie bylo by zadnego problemu. Ale chodzi mi o bota ktory pobiera potrzebne dane i wedlug nich wykonuje jakies czynnosci (cos tam ostatnio iirc wikipedia mi podpowiedziala ze to juz nie sa boty a sztuczna inteligencja (tzn to co pisalem/chce pisac)) i moj problem polega na tym, ze nie mam pojecia jak mam pobrac te dane.
Czytalem na necie wiele poradnikow, przeszukalem wiele stron i for, ale to zamalo. Jedynie dowiedzialem sie nieco o ReadProcessMemory i troche o pakietach ale pakiety wole ominac.
Wiec moja sytuacja wyglada tak - adresy znalezc umiem i uzywam do tego CheatEngine. Niech bedzie przyklad taki - mam gre i umiem dowiedziec sie w jakiej galaktyce aktualnie sie znajduje (tzn umiem znalezc adres w CE ale nie wiem jak zmusic RPM aby zwrocil mi to w string'u) ale nie moge znalezc wiekszosci potrzebnych mi adresow. I w tym podpowiedzial mi pewien znajomy, ze chodzi o jakies "dynamiczne adresy" czy cos takiego. Nie mam pojecia jak mam sobie z tym poradzic zeby wyczytac np aktualna szybkosc statku lub odleglosc do jakiegos obiektu (sa pokazane w grze oczywiscie). I w tym temacie wiecej na google znalezc nie moge wiec pisze tutaj.
Tak w skrocie: chodzi mi o skanowanie "dynamicznych adresow" za pomoca ReadProcessMemory.
Licze na to ze sa tu jacys powazni ludzie ktorzy zrozumia tresc postu ktorego napisanie zajelo mi 20 minut:P