Cześć.
Próbuję zaimplementować pierwszy raz AdMoba do mojej apki testowej zrobionej w Unity.
Póki co bawię się z bannerem i normalnie w edytorze po odpaleniu się wyświetla.
Problem jest po zbudowaniu aplikacji i z AdMobem i próbie odpalenia jej na moim Samsung Galaxy A50.
Apka crashuje z komunikatem "test admob wciąż przestaje działać".
Jestem świeżo po uporaniu się z rozdzielczością.
Apka z admobem odpalała się przed wciśnięciem "Force Resolve" i po wciśnięciu tego przestała działać na telefonie.
Dodam, że przed "Force Resolve" apka z AdMobem działała normalnie, lecz nie wyświetlała banera.
Przejrzałem już chyba wszystko z google i tam właśnie na forach pisali żeby wcisnąc "Force Resolve".
Bawiłem się też z AndroidManifest.xml i oto kod:

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<manifest
    xmlns:android="http://schemas.android.com/apk/res/android"
    package="com.unity3d.player"
    xmlns:tools="http://schemas.android.com/tools">
    <application>
        <activity android:name="com.unity3d.player.UnityPlayerActivity"
                  android:theme="@style/UnityThemeSelector">
			<meta-data
            android:name="com.google.android.gms.ads.APPLICATION_ID"
            android:value="ca-app-pub-id...."/>
            <intent-filter>
                <action android:name="android.intent.action.MAIN" />
                <category android:name="android.intent.category.LAUNCHER" />
            </intent-filter>
            <meta-data android:name="unityplayer.UnityActivity" android:value="true" />
        </activity>
    </application>
</manifest>


Dodam, że reklamy są testowe od Google.
Siedzę już nad tym ileś godzin i nie wiem już jak to rozwiązać.
Proszę o pomoc.
Plugin pobrałem z: https://developers.google.com/admob/unity/quick-start i robiłem według instrukcji.
W Player Settings mam zaznaczone: Custom Main Manifest i ścieżka jest do właśnie tego co wkleiłem wyżej.