problem z rozmazywaniem textur unity 2D

0

witam mam problem z texturami w unity 2d gdyż bardzo się rozmazują i nie wiem jak to naprawić !Desktop Screenshot 2021.03.29 - 08.56.48.09.png

2

Sprawdź czy jak zaznaczysz plik tekstury to w ustawieniach importu masz Filter Mode: Point. Ewentualnie czy któryś postprocess tego nie powoduje

0

@Boski: Tak wyglądają ustawienia grafiki. Zmienić coś? Desktop Screenshot 2021.03.29 - 11.30.58.89 (2).png

2

@Boski Ci już napisał, co musisz zrobić. Na screenie dalej masz Trilinear...

A poza tym przeczytaj: https://blogs.unity3d.com/2019/03/13/2d-pixel-perfect-how-to-set-up-your-unity-project-for-retro-8-bits-games/

0

@Spine: tylko mam mały problem to się dzieje jak dodaje pixel perfect a nawet bez niego i z wszystkimi napisanymi ustawieniami np. miecz jest strasznie wykrzywiony Desktop Screenshot 2021.03.29 - 13.08.40.65.png

1

To nie miecz jest wykrzywiony, tylko cały obraz jest zwężony.
Nigdy nie robiłem pixel perfect...

Pewnie nie ustawiłeś czegoś odpowiadającego za proporcje renderowanego obrazu.
Może Reference Resolution?

0

@Spine: Dopiero się uczę programowania więc mógłbyś pomóc jak to włączyć?

1

@Po Prostu Oli: No ale programowanie tu nie ma nic do rzeczy...
To są parametry skryptu Pixel Perfect Camera. Napisali o tym w artykule, który podlinkowałem.
Kiedy napisałem Reference Resolution to myślałem, że będziesz wiedział żeby tam doczytać.
Artykuł zdaje się być dość wyczerpujący w tym temacie...

0

@Spine: pomogło to jednak dalej kiedy włączam pixel perfect widzę tylko kawałek ekranu

1

Nie wiem co Ci poradzić... Poczytaj jak działa pixel perfect?
Może on bierze wtedy Twoje reference resolution i rysuje tylko tyle pikseli na ile pozwalają inne ustawienia? (np. pixels per unit)

Gdzie w ogóle masz takiego checkboxa, bo na blogu Unity go nie widzę...
Może włączasz Crop Frame?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1