Unity. Schować panel gdy nie zachodzi kolizja

0

Zaczynam sobie przygode z unity i nie mam pojecia jak zrobic gdy obiekt nie jest juz w kolizji to zeby przerwał cos.

Gdy zachodzi wyswietla sie menu ale jak juz nie. Chce by automaczynie sie ukrywalo.

void OnTriggerEnter2D(Collider2D other)
    {
        if(other.gameObject.name == "Player")
        {
            if(button != null)
            {
                bool isActive = button.activeSelf;       
                button.SetActive(!isActive);
            }
        }
        else
        {
            
            //button.SetActive(false);
        }
        if (other.gameObject.name != "Player")
        {
            button.SetActive(false);
        }
    }

Jak to naprostowac ?

3

Są trzy zdarzenia dla triggerów (Enter, Stay, Exit).

Ukrywanie powinieneś zrobić w OnTriggerExit2D. Teraz wszystko próbujesz obsłużyć w ...Enter

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1