Unity i Android. Problem z klawiaturą.

0

Witam.
Jestem nowicjuszem w Unity i mam problem z natywną klawiaturą androida i InputFieldami w Unity.
Otóż stowrzyłem inputfield po którego kliknięciu otwiera się natywna klawiatura NUMERYCZNA.
Kiedy wpisuje liczby i klikam "ok" wszystko jest w porzadku.
Problem w tym, że jeśli wcisnę "strzałkę" zamykając klawiaturę to tekst znika z pola inputfield.
Wziąłem od kogoś kod z internetu i trochę go przerobiłem:

[SerializeField] InputField inputField;
    bool keepOldTextInField;
    string oldEditText;
    string editText;

    void Start()
    {
        
        inputField.onEndEdit.AddListener(EndEdit);
        inputField.onValueChanged.AddListener(Editing);
    }
    void Update()
    {
        if (TouchScreenKeyboard.hideInput)
        {
            keepOldTextInField = true;
        }
    }
    
    private void Editing(string currentText)
    {
        oldEditText = editText;
        editText = currentText;
    }

    private void EndEdit(string currentText)
    {
        if (keepOldTextInField)
        {
            //IMPORTANT ORDER
            editText = oldEditText;
            inputField.text = oldEditText;

            keepOldTextInField = false;
        }
    }

I to działa - problem tylko w tym, że teraz jak wpiszę np "200" to po wciśnięciu OK cofa do 20.
Proszę o pomoc ponieważ moja aplikacja na tym właśnie stanęła.

0

Tutaj masz wątek z problemem przytoczonym przez Ciebie: https://stackoverflow.com/questions/56925000/pressing-back-button-on-android-to-close-hide-the-keyboard-is-clearing-my-input

Ja bym sugerował użycie InputField z TextMeshPro (współpracuje z Unity UI). Być może tam jest inaczej to zaimplementowane i nie uświadczysz tego problemu.

1

Sprobuje z TMP

1

Dzięki wielkie Spine. Działa z textmeshpro:)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1