TypeInitializationException was unhandled

0

Cześć
Tworzę aplikacje rozwiązującą kostkę rubika, część kodu użyłem z otwartego respozytorium https://github.com/tremwil/TwoPhaseSolver
Po przeniesieniu klas do nowego projektu i uruchomieniu przycisku:
```

private void SolveButton_Click(object sender, EventArgs e)
{
Cube c = new Cube();
Move pattern;
pattern = InterfaceApp.Move.None;
Search.patternSolve(c, pattern, 22, printInfo: true);
Console.Write("Press any key to continue...");
Console.Read();
}


otrzymuję komunikat:

> An unhandled exception of type 'System.TypeInitializationException' occurred in InterfaceApp.exe
> 
> Additional information: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'InterfaceApp.Cube'.

Sprawdzałem plik App.config i zmieniłem wersję frameworka z v4.6.1 na v4.5.2 ale problem dalej występuje. W oryginalnym projekcie również nie ma tego problemu.
1

Uruchom pod debuggerem i dowiedz się, co jest w InnerException tego wyjątku. Zazwyczaj TypeInitializationException jest wtedy, kiedy nie można zainicjować statycznego pola w klasie. InnerException pozwoli ci zobaczyć, co spowodowało niemożność inicjalizacji typu.

Tak na szybko z przejrzenia tego kodu - masz tam w kodzie statyczne ładowanie pola na podstawie plików tabel(?), czy te pliki też przeniosłeś?

A tak w ogóle to masz okienkowy program, który używa Console.Write oraz Console.Read?

0

screenshot-20180407123507.png

Reczywiście, tablice skopiowałem, ale przez pomyłkę były w katalogu projektu, a nie bin\Debug
Już znalazłem kolejny błąd, tym razem dotyczy tworzenia tabeli kolorów. Z tym już sobie poradzę ;)

Dziękuję za pomoc

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1