Po kompilacji działa ale po wyjściu już nie

0

Witam.
Mam taki problem... Otóż po kompilacji będąc cały czas w Visual Studio nie mam żadnych błędów wszystko działa. Lecz po wyjściu i kiedy chce sam odpalić grę albo dać ją koledze, nie chce się ona odpalić. Po włączeniu pliku .exe z Release po chwili pokazuje się żę aplikacja musiała zostać zamknięta. Jest tak u wszystkich. Czy wie ktoś przez co może być to spowodowane?

0

Np brakiem bibliotek, ktorych uzywasz, na komputerze kolegi.

0

95% tego co powiedzial losowy
4.0% że Twoja aplikacja korzysta z plikow w 'currentworkingdirectory' i jak odpalasz z visuala, to je znajduje w katalogu z projektem "projekt/" ale jak odpalasz recznie przez exeka w release, to juz ich nie znajduje - bo wtedy CWD ma "projekt/bin/release"
0.9% że są błędy kompilacji tylko je przegapiles bo "kompilujesz przez F5" i kiedys nacisnales "nie pytaj wiecej" na messageboxie, i to co widzisz w /release jest bardzo stare i uszkodzone i sie samo z siebie wywala na starcie. sprawdz czy sa swiezogenerowane: zrob CLEAN, albo wywal BIN i OBJ, i skompiluj jeszcze raz.
0.1% masz niesamowitego pecha i w jakis sposob aplikacja jest uzalezniona od ustawien ktore sie propaguja ze srodowiska uruchomieniowego VS. jedno najczestsze - to %PATH% albo CWD, opisane w punkcie 4%. ale jest ich troche wiecej i czasem mozna sie na tym zlapac..
0% ze masz naprawde wielkiego pecha i jest to jeden z wielu innych powodow, o ktorych szkoda gdybac, dopoki nie sprawdzisz w/w i nie powiesz czegos wiecej o programie

0

No tak tylko gra nie odpala u mnie też... Działa ona tylko po kompilacji w visualu. Gra jest pisana w XNA.

0

Zauważyłem taką rzecz iż z folderem o nazwie Content i pliku .pdb działa normalnie, lecz bez nich już w ogóle się nie odpala.

1

A nie masz w tym 'Content' jakichś danych, np. tekstur albo dźwięków [niewinność] ?

0

<ściana>
przeczytaj autorze drogi moj 'puke' 4%

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1