Witam mam taki oto fragment kodu:
static Odcinek[,] dlugosc = new Odcinek[10, 10];
static Odcinek[,] dluwszy = new Odcinek[10, 10];
static void PunktyIOdleglosci()
{
dlugosc[0, 0] = new Odcinek();
dlugosc[0, 1] = new Odcinek();
}
Mój problem polega na tym, że chcę, aby po utworzeniu obiektów "dlugosc", obiekty "dluwszy" przyjeły taką samą wartość ja te z "dlugosc".
Próbowałem tak:
static void PunktyIOdleglosci()
{
dlugosc[0, 0] = new Odcinek();
dlugosc[0, 1] = new Odcinek();
dluwszy=dlugosc;
}
Ale wtedy jeśli zmienie jakąś watrość w "dluwszy", to powoduje to również zmiane w "dlugosc" bo jak wyczytalem: "określiliśmy, że obydwa obiekty wskazują na to samo miejsce w pamięci, a więc każda zmiana danych wskazywanych przez jeden z obiektów, powoduje zmianę danych wskazywanych przez drugi (jest to oczywistem, ponieważ są to te same dane)."
Jak więc można skopiować do obiektu "dluwszy" dane z "dlugosc", aby poźniejsza ich zmiana, nie zmieniała watrości w obu obiektach?? Nie wiem czy zabardzo nie zamotałem...