Hej! Wydałem polskie demo mej gry Visual Novel i chciałbym poznać Wasze opinie na jej temat.
Oceniam, że jeśli chcesz zachować nazwę to operowanie na akronimie coc
jest dość niefortunne. Na pewno też nie kliknę w link zawierający coc-demo
w nazwie.
W sumie racja. Po rozmowie uznaliśmy, że Virtue and Grace zapewniłoby więcej klików ;D
Kiedyś natrafiłem w tv na taki program paradokumentalny "dzień który zmienił moje życie", trochę mnie rozbawił bo był pełen losowych efektów dźwiękowych i wizualnych. Wzorowałeś się może na nim?
Gry nie ocenię bo kompletnie nie moje klimaty - dla mnie to symulator wciskania spacji, ale widać napracowanko.
Opisy opcji w menu nie zawsze się pojawiają
obscurity napisał(a):
ale widać napracowanko
No widać, ale drobne szczegóły można szybko poprawić - wygładzanie krawędzi.
Wszystkie obrazki mrugają. Może coś jest skopane z renderingiem? - podwójne buforowanie itp.
Edit: pod Chrome problem z wyświetlaniem nie występuje. Załączam filmik z Firefoxa.
COC_Firefox.zip
@Adam Boduch - chyba można pozwolić na zamieszczanie małych plików z rozszerzeniem MP4 bez konieczności pakowania ich?
To w Unity jest robione?
Jak dla mnie (mówię o wersji webowej) za długo (około 20 sekund u mnie) się ładuje jak na taką prostą grafikę. Może dać chociaż splash screen ze statyczną grafiką na czas ładowania zamiast suchego tekstu z procentami?
No i co tam się ładuje? Widzę, że ileś png o wielkości ok. 1MB każdy. Nie dałoby się tego dać np. w JPG (poświęcając jakość na rzecz rozmiaru). No i ogg, czyli jak się domyślam dźwięk (znowu - nie dałoby się doczytywać jakoś później? Choćby tak, żeby pierwszy ekran pojawił się szybciej (no ale jeśli to robisz jak się domyślam w Unity albo w podobnym silniku, to nie wiem, na ile masz możliwość dokonania tych optymalizacji).
Dziękujemy wszystkim za dotychczasowy feedback.
Udało nam się zoptymalizować grę i teraz powinna znacznie szybciej wczytywać się na przeglądarce.
Co do filmiku z popsutem renderingiem, u nas ten problem na firefoxie nie występuje, najwyraźniej jest on też rzadki. Nie wiem co możemy z tym zrobić. Nie jest on jednak groźny i dotyczy tylko wersji HTML5, więc jest to akceptowalne.