Tworzenie nowego obiektu klasy po kliknięciu przycisku

0

Witajcie,

Jestem tu nowy i to mój pierwszy post, więc proszę o wyrozumiałość.
Muszę na jutro ogarnąć program, który po kliknięciu przycisku będzie tworzył nowy obiekt klasy. Dostałem ogólne wskazówki ale niestety po długiej walce dalej do niczego nie doszedłem. Byłbym mega wdzięczny jeśli ktoś wysłałby gotowe rozwiązanie wraz z opisem jak prawidłowo podejść do tematu. W załącznikach przesyłam to co udało mi się zrobić.

Pozdrawiam

1

Przeczytałeś treść błędu w ogóle?

Class1 Studencik = new Class1("tutajNapis");
0

To jest właśnie to, człowiek w nerwach zaczyna popełniać podstawowe błędy... Dziękuję! :)
Mam jeszcze pytanie. Gdzie w programie mogę podejrzeć, że faktycznie po kliknięciu przycisku tworzy się nowy obiekt. Poza tym, że jest rejestrowane zdarzenie kliknięcia w przycisk?

1

Możesz w aplikacji dodać Label/Textblock (nie pamiętam jak to było w WinForms, bo siedzę w WPF) i po stworzeniu obiektu ustawiać mu wartość np:

Class1 Studencik = new Class1("tutajNapis");
label1.Text = Studencik.SStudencik;

Wtedy w miejsce Label'a powinien pokazać się tekst, który podałeś przy tworzeniu obiektu

0

Na to akurat wpadłem. Chodziło mi bardziej o to, czy gdzieś w plikach programu zostaje jakiś ślad po tym, że po kliknięciu utworzono nowy obiekt?

1
awionik napisał(a):

Na to akurat wpadłem. Chodziło mi bardziej o to, czy gdzieś w plikach programu zostaje jakiś ślad po tym, że po kliknięciu utworzono nowy obiekt?

Obiekt tworzony jest w pamięci komputera, w czasie działania aplikacji.
Po zamknięciu aplikacji nie ma śladu po twoim obiekcie.
Kiedy uruchamiasz aplikację w trybie Debug, możesz przejrzeć listę zmiennych oraz obiektów jakie uruchomiony program używa.
Poniżej link do błyskawicznego tutoriala video z debugowania.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1